line

Aktualności

Inforamcje bieżące:

 

 


 

Zamawianie recept

Drodzy Pacjenci!

W związku z obecna sytuacja epidemiologiczna i znacznie zwiększona liczba połączeń telefonicznych kierowanych do naszych placówek informujmy o możliwości zamawiania recept za pomocą poczty mailowej : nzozkrowodrza.poz@gmail.com

W treści maila prosimy podać : 

  • imię i nazwisko pacjenta 
  • Nazwy leków i ilość opakowań 
  • Informacje czy posiadają państwo Internetowe Konto Pacjenta ( jeśli nie - serdecznie zachęcamy do jego założenia, aby np. automatycznie otrzymać kod do e-recepty - pacjent.gov.pl ➡️ pamiętaj o uzupełnieniu numeru telefonu/adresu mailowego w zakładce „Moje konto” !) 

Uwaga! Jeżeli nie otrzymają Państwo kodu do e-recepty w ciągu 24 godzin roboczych prosimy o kontakt telefoniczny z odpowiednia placówka.  

 

 

 


WYNIKI TESTÓW W KIERUNKU ZAKAŻENIA WIRUSEM SARS-CoV-2 

 

Jeśli zostali państwo skierowani na test wymazowy przez lekarza POZ, w celu przyśpieszenia czynności administracyjnych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy po otrzymaniu wyniku testu (BEZ WZGLĘDU NA JEGO WYNIK), co znacznie przyspieszy cały proces. Pracownicy przychodni poinformują Państwa o dalszym postępowaniu. W celu zgłoszenia domowników do KWARANTANNY trzeba skontaktować się z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną (PSSE). 

 

Jeśli wykonali Państwo test w kierunku COVID-19 prywatnie lub w zakładzie pracy (badanie nie było zlecane przez lekarza naszej przychodni) i wynik jest pozytywny :

  1. Automatycznie Pacjent podlega 10-dniowej IZOLACJI DOMOWEJ.
  2. Osoba „dodatnia” powinna zgłosić domowników w celu wpisania ich do systemy EWP do PSSE. Współlokatorzy zobowiązani są do poddania się KWARANTANNIE przez cały okres izolacji chorego + 7 dni od ostatniego dni izolacji chorego potwierdzonego testem. 
  3. Prosimy o przesłanie na adres mailowy nzozkrowodrza.poz@gmail.com: potwierdzenia wyniku z laboratorium.  Jeśli pojawiły się objawy (np. gorączka, kaszel, duszność, bóle mięśni) prosimy o podanie daty od kiedy występują. Pacjent poddany izolacji domowej nie wymaga wystawienia eZLA (należy poinformować pracodawcę o przyczynie nieobecności w pracy telefonicznie/mailowo). Lekarz skontaktuje się z państwem w 8-10 dobie izolacji w celu ewentualnego jej przedłużenia. 
  4. W razie pojawienia się niepokojących objawów prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 12-632-42-90 (ul.Rusznikarska ) lub 12-442-10-73 (ul. Felińskiego) .

 

Ps. W tytule maila prosimy o podanie przychodni (Rusznikarska/ Felinskiego), do której są państwo zapisani co zdecydowanie ułatwi nam prace - z góry dziękujemy :) 

 

Przypominamy, że przychodnia pracuje w godz. 8.00-18.00 od poniedziałku do piątku - telefony wykonane przed godz. 8.00 i w weekendy nie zostaną odebrane

line
certyf
certy
stat
Liczba odwiedzin: 282202